FAQ (ako nakupovať?)


1. Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
Nakupujte jednoducho z pohodlia Vášho domova. Vyberte si svoj produkt prostredníctvom nášho elektronického obchodu na stránke www.eshopper.sk a zvoľte si spôsob platby, ktorý vám vyhovuje. Vytvorenie objednávky nie je podmienené registráciou, no vďaka tomu zbierate vo vernostnom programe eurá z každého nákupu (môžete ich sledovať po prihlásení v pravom hornom rohu). Po vyplnení všetkých údajov a odoslania objednávky Vám príde potvrdzujúci e-mail s informáciou, v akom stave sa Vaša zásielka nachádza.

2. Koľko stojí doprava/poštovné?
Ceny za dopravu sú nastavené tak, aby spĺňali tie najprísnejšie kritériá. V závislosti od váhy a hrubého rozmeru zabaleného výrobku je cenové rozpätie od 4,60€ s DPH. Ak chcete zistiť presnú cenu dopravy, stačí jednoducho výrobok vložiť do virtuálneho košíka a v ďalšom ešte nezáväznom kroku kúpy sa vám zobrazí finálna cena za dopravu. Služba dodania výrobku pri zvolení spôsobu platby na dobierku je spoplatnená sumou 2,20 € s DPH.  

3. Ako môžem zaplatiť?
Vašu objednávku môžete uhradiť jednoducho:

4. Do koľkých dní mi bude tovar doručený?
Tovar doručujeme do 14 dní, avšak našou snahou je spokojný zákazník, a preto sa snažíme Vašu objednávku vybaviť v čo najkratšom čase. To znamená v priebehu 48 hodín  (v závislosti od dňa a času prijatia objednávky).
Po prijatí objednávky Vás budeme informovať o jej stave prostredníctvom e-mailu. V prípade, že Vami zvolený tovar medzičasom na sklade nie je (dodávateľ nám aktualizáciu zaslal po Vašej objednávake) budeme Vás obratom informovať. Pred doručením výrobku Vás bude kontaktovať kuriér zmluvnej špeditérskej spoločnosti, ktorý Vám po vzájomnej dohode doručí a odovzdá objednaný výrobok.
Svoju objednávku taktiež môžete sledovať online. Ako? Veľmi jednoducho! V hlavičke našej webovej stránky kliknete na ikonu SLEDOVANIE ZÁSIELKY. Do vyhľadávača vpíšete číslo svojej objednávky a následne Vám budú k dispozícii všetky kroky, ktoré sme vykonali odkedy ste nám objednávku zaslali.

5. Ako postupovať pri reklamácii / výmene / vrátení tovaru?
Podľa reklamačného poriadku a Obchodných podmienok spoločnosti.
Nasledujte prosim postup pre reklamacie zadefinovany tu.
Reklamácie sa riešia výhradne písomnou formou.  

6. Zrušenie objednávky
Vašu objednávku môžete zrušiť e-mailom na adreseinfo@eshopper.sk

7. Kde získam informácie či je tovar skladom?
Keď máte zobrazenú stránku s viacerými produktmi, vidíte hneď vedľa ceny uvedenú informáciu koľko kusov daného produktu je dostupných. Nedostupný tovar nezvykneme mať na stránke v ponuke. Avšak, je možné, že nám dodávateľ v dobe, keď si prezeráte našu stránku práve píše e-mail, kde Vami zvolený tovar označí za nedostupný. V tomto prípade sa však nemusíte obávať, aj po jeho objednaní Vás upozorníme, či Vami vybratý produkt a v danom počte dodávateľ má k dispozícii.  

eshopper s.r.o., Antolská 3936/6, Bratislava 851 07, 0915910336, info@eshopper.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info